De komst van een aantal topklanten

Geplaatst 2012-07-31 14:46:34 om

Het heeft even mogen duren na al onze investeringen, maar uiteindelijk werpt het toch haar vruchten af. Met trots verwelkomen wij enkele nieuwe klanten waaronder Whiskyfestival en CloseContact.

Sinoxi mag het onderhoud volledig verzorgen van www.whiskyfestival.nl en www.whiskyawards.nl. Het International Whisky Festival is in 2000 in het leven geroepen om mensen kennis te laten maken met de "Godendrank" whisky. Het International Whisky Festival is te bezoeken in Den Haag en zijn de kaarten te bestellen op de website. Daarbij is het international Whisky Festival initiatiefnemer van de Whiskyawards, waar ieder jaar opnieuw op zijn/haar favoriete Whisky gestemt kan worden.

CloseContact werkt actief om de communicatie naar bestaande klanten en prospects af te stemmen op hun specifieke eisen, wensen en behoeften. Enkele voorbeelden hiervan zijn internet, e-mail, Direct Mail (DM), social media, (mobiele) telefoon en persoonlijk contact. Zij doen dit voor nationale en internationale topmerken zoals AIR FRANCE-KLM, Kia Motors, American Express, EXACT en ABN AMRO. Sinoxi ondersteund CloseContact bij verschillende projecten waaronder geautomatiseerde email constructies. Voor meer informatie over CloseContact bezoek de website www.closecontact.nl

Terug naar nieuwsoverzicht